Vanliga frågor

Vanliga frågor

Skadat eller trasigt levererat, vad gör jag nu?

Vi tycker först och främst att det är väldigt tråkigt att du upplever problem med din levererade produkt. Du har 14 dagar på dig att kontakta oss, vilket du gör via info@jari-stockholm.se.

Vad är er garantitid?

Du har en ångerrätt hos oss på upp till 14 dagar efter att du mottagit vår produkt. Det är självklart möjligt att du inte är nöjd med din produkt eller vill ha en annan variant av produkten. Kontakta oss då på info@jari-stockholm.se.

Fel i beställningen, vad gör jag nu?!

Först och främst, stort tack för att du visar förtroende för oss genom din beställning. Har du gjort ett fel i din beställning är det inget problem. Kontakta oss gärna på info@jari-stockholm.se. OBS: vi kan göra ändringar upp till 3 dagar efter beställningen, efter dessa 3 dagar är det inte längre möjligt. (Vi genomför inga avbokningar.)

Vad är leveranstiden?

Beställning före 23:00 skickas samma dag. Sverige: 5-14 dagar.

Hur spårar jag min beställning?

Du kommer att få en spårningskod från oss i din inkorg. Observera att det kan ta 1–3 dagar innan du får koden. Om du inte har fått koden efter denna period, tveka inte att kontakta oss.